30 oktober 2013

Tummen upp

Idag ska jag har en stor klapp på huvudet o axeln. Att äta som jag ska och när jag är ensam är inte min grej. 

Dem senaste 2-3v har min lillebror kommit förbi vid lunchtid för att äta lunch med mig .( Han gå någon kurs inom AMS för att lära sig att söka jobb) Men så idag försov han sig och kom inte i väg. 

Där sitter jag ensam lagom till lunch, istället för att göra de som jag skulle vanligt vis ha gjort , att skita i att äta något på hela dagen ställde jag klockan och när klockan ringde skulle jag släppa de jag höll på med och gå och fixa min lunch. Och jag gjorde precis som jag hade lovat mig. (Y) till mig!! 

Morgondagens utmaning är att komma upp i tid, följa min dagslista och vara i säng till 23. 

Go natt alla varelser där ute.. 

1 kommentar:

  1. Fasiken vad duktig du är,,,stolt är bara förnamnet..
    puss min Blomma

    SvaraRadera

Life is sweet, tack för din kommentar !!