12 november 2013

Inte min dag

Nu kommer prövotiden efter att jag fått verktygen till min ADHD. 
Idag är de en sådan där dag där jag känner mig låg, trött och har inte lust med något egentligen. Inte ens pyssla stå på menyn idag. Nä idag började jag morgonen med att titta på tv, vilket jag inte alls bruka vilja göra. Jag skrev igår i mitt dags schema att jag idag skulle tvätta. Jag ska ha en STOR STOR klapp på axeln för att jag faktist ta mig igenom det att tvätta idag istället för att skjuta upp de , som jag hade lätt kunnat göra innan jag började med kursen.

Jag vet ju ändå det att de ge mig något när jag gör det nu. Ang kursen igår åter kommer jag om det som att jag behöver rita upp lite figurer för att man kan förstå och behöver en dator till det. 

// Jennie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life is sweet, tack för din kommentar !!