17 juni 2013

Fuck u

Seriöst vet jag inte om jag ska börja gråta eller om jag ska bli förbannad på riktigt. Kanske inte mycket att lägga energi på men jag bli jävligt pissur när de finns människor som fördärver för oss andra. 

Jag är med i en pysselsida på fb där de visa sig att en ny medlem har gått in och ändrat på filer, snott bilder och sedan raderat. Sen visa de sig att personen har varit inne i andra grupper och gjort liknande , skyllt på att dem har Asbergers  syndrom. Seriöst?? 

De ända den här personen lider av är att dem är dumma i huvudet och inte AS. De är sådana jävla människor som fördärver för oss som har AS eller någon annan diagnos. Jag och även andra med AS skulle ALDRIG göra något liknande som att vi är plikttrogna människor. Så
KISS me fucking as-hole!! Möghuvud!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life is sweet, tack för din kommentar !!