06 juni 2013

Baksidan

Detta med att sortera vad som är viktigast är inte min grej. Ibland är jag så duktig på att faktiskt avgöra vad jag kan lägga åt sidan och ta en annan dag . Men jag tror att jag är på efterkälken med sömnen och medicinen därför har jag oxå svårare att sortera vad som är viktigtigaste att göra. 

Nu är jag helt färdig och skulle kunna lägga mig o sova resten av kvällen. Gårdagens trädgårdsarbete resulterade med värk  i kroppen som gjorde att jag hade  svårt att sova. 

Och idag skulle jag upp tidigt för att slutföra cupcakesen som C skulle ha till sitt födelsedagfirande idag, på köpet skulle vi städa, sedan ärenden på stan. Hinner knappt innanför dörren fören vi ska fixa mat , hänga tvätt innan vi ska bort till grannar för att grilla. 

Just nu skulle jag kunna somna ovaggad, men jag vet att ikväll när de är dags för att sova kommer jag har så svårt att somna för att jag är övertrött. Detta är nackdelen med en diagnos ! 

1 kommentar:

  1. Ja de är ju de där med att sortera...Försök att slappna av ikväll på granngrillningen & hoppas du kan vila i morron innan allt drar igång.

    Skulle oxå vela ha sovhandboken..

    Puss min Blomma.

    SvaraRadera

Life is sweet, tack för din kommentar !!